Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az elfogadom gombra kattintással hozzájárulsz mindezekhez. Részletes cookie és adatvédelmi tájékoztató.

Garancia

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint, a termék árától függő sávos jótállási idő* áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

A sávos jótállás kizárólag a fogyasztókat (magánszemélyek) érinti, céges vásárlásnál továbbra is 12 hónap a garancia, kivéve, ha a gyártó másképp rendelkezik.

A szervizeltetni kívánt készülék leadásához minden esetben szüksége van a forgalmazónak a számla egy példányára.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Termékeinkre gyártói garancia vonatkozik, így a meghibásodott készüléket viheti a vevő egyenesen szakszervízbe, vagy rajtunk keresztül is tudja intézni a meghibásodott készülék szervizeltetését.

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

>>>>BUDAPESTI SZERVIZEK BŐVEBBEN<<<<

Szavatosság

A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, 10.000 forintos érték felett pedig 12 hónapos kötelező jótállást (garanciát) biztosít a forgalmazó a fogyasztóknak, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai szerint. Kiemelendő, hogy a fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy nem minősül fogyasztónak.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete szerint)

A szavatossági jogok érvényesítése során – a jótállás (garancia) alapján gyakorolható jogaival ellentétben – a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában már megvolt, így a bizonyítással kapcsolatban felmerülő költségeket is a fogyasztónak kell viselnie.

*

A termék árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év)

A jótállás időtartama a termék árától függően sávos lett:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év

250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A termék árától függő kötelező jótállási idő - Jótállás 2021