Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az elfogadom gombra kattintással hozzájárulsz mindezekhez. Részletes cookie és adatvédelmi tájékoztató.

Háztól-házig garancia

9.990 Ft (7.866 Ft + ÁFA)
Menny.:db
E-számlát kapsz a merendelésedhez, amit email-ben elküldünk.
Megbízható bolt vagyunk vásárlóink visszajelzései alapján.
Bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál.

Mikor kapom meg a rendelésem?

Raktáron lévő termék esetén akár már másnap megkaphatod. Amennyiben külső raktáron van, úgy 2-4 munkanap alatt érkezik a futár a megrendelt termékkel. A pontos szállításról minden esetben tájékoztatunk.

Hogyan tudok fizetni?

Többféle fizetési mód közül választhatsz: Utánvét, Banki átutalás, Online bankkártyás fizetés vagy Áruhitel. 

Hogyan tudom átvenni a terméket?

A terméket futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád a lehető leggyorsabban. Ha nem szeretnél otthon várni, kérheted GLS csomagpontra is a rendelésed.

Milyen garancia van a termékhez?

A termékeinket gyártói garanciával értékesítjük. Az általunk kiállított számlával, mely egyben a jótállási jegy is, felkeresheted a készülék saját szervizét, de természetesen rajtunk keresztül is intézheted a garanciát.

Leírás

Mit is jelent pontosan a háztól-házig garancia?

Ha a jótállás ideje alatt elromlik készüléked és nem szeretnél a szervízbe küldéssel bajlódni, akkor átvesszük ezt a feladatot tőled! Csak írj nekünk a következő email címre: info@mobilfactory.hu és máris küldjük a futárt a hibás készülékedért, valamint ha elkészült a készülék, küldjük is vissza neked.

Hogyan küldjem vissza a terméket?

Lehetőség szerint gyári csomagolásban küld vissza, amennyiben ez nem lehetséges, gondosan csomagold be a terméket. A nem megfelelő csomagolásból eredő szállítási károkért felelősséget nem vállalunk.

Mi történik, ha a hiba nem garanciális jellegű?​

Amennyiben a szervízben kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy a vásárlónak kell vállalnia az oda-vissza szállítás költségét, mely szállításonként 4990Ft, összesen 9980Ft.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

Nillkin Super Frosted Galaxy S8 hátlap, Fekete

Raktáron
6.990 Ft 2.490 Ft
Várható szállítás: 2021. szeptember 20.

iGlass Case tok iPhone 7/8 Plus fekete

Raktáron
5.890 Ft 3.990 Ft
Várható szállítás: 2021. szeptember 20.
Árukereső.hu